czwartek, 20 czerwca 2013

[Turystyka]NNajważniejsza podróż mojego życia

Od najmłodszych lat interesuję się plastyką i architekturą wnętrz. Uwielbiam szkicować wszystko co mnie otacza, lecz najbardziej podziwiam artystów. Już w szkole podstawowej rodzice zdecydowali, żeby zapisać mnie na zajęcia dodatkowe, na których zgłębię tajniki rysunku. Tak ogromnie oczarowała mnie malarstwo, iż z ciekawości zaczęłam odkrywać dzieła różnych, znanych artystów. Częściowo mój głód wiedzy został zaspokojony w gimnazjum i liceum, gdzie przewidziano zajęcia ze sztuki. Przeglądając wszelkie książki i obrazy zechciałam ujrzeć je na własne oczy. Moim celem stał się Luwr. Moje marzenie prędko się ziściło. W ostatniej klasie liceum mogłam wspólniewraz z koleżankami ze szkoły wyjechać do Francji! Pamiętam jak dosłownie siłą odciągali mnie od dzieł. Jak dla mnie mogłabym siedzieć tam przez cały dzień. Bardzo się cieszę, że mogłam ujrzeć chociaż Millet "Kobiety zbierające kłosy" oraz twórczość Vincenta Van Gogha. Przyrzekłam sobie, iż kiedyś jeszcze tam powrócę i wszystko zobaczę na spokojnie, bez wiecznie ponaglających mnie osób. Mam zamiar stale być oddana swojej pasji i szkicować dla czystej radości. Może mój dar nie jest szczególny, ale to kocham. tags: malarstwo, sztuka, architektura, hobby, rysunek