środa, 12 czerwca 2013

[Dom]Nieprzewidziany remont naszej kuchni

Ostatnio moją mamę prześladował okropny pech. Wpierw tata porysowała cały blat w kuchni, a potem sąsiadka przez przypadek ją zalała. Dla mnie było to całkiem zabawne, ale rodzice raczej nie podzielają mojej mojego odczucia, wprost przeciwnie. Wszystko rozpoczęło się od planu taty, by pociąć listwy w kuchni bez dobrego zabezpieczenia. Blat w tej chwili wygląda, jakby kot ostrzył sobie na nim pazurki albo ktoś kroił żywność niebywale ostrym nożem. Potem sąsiadka nie zauważyła, że zostawiła lekko odkręcony kurek i przez cały dzień woda ciekła po ścianie. Teraz sufit ozdabia olbrzymia plama. Oczywiście tapety z powodu dużej wilgoci zaczęły odklejać się i w taki sposób muszą rodzice przeprowadzić remont pomimo, że tata nie ma czasu. Nie mogłyśmy tego z mamą w sen sposób zostawić, więc zdecydowałyśmy się przeszukiwać sklepy internetowe pod hasłem: blaty kamienne Warszawa. Wyszło jednak, że niełatwo nam w taki sposób znaleźć konkretny model kamienia, dlatego musiałyśmy wpisać: konglomerat Warszawa. Jak dobrze, że znalazł się sklep oddalony od nas zaledwie o kilka minut. Jeszcze przy okazji trafiłyśmy na promocję. Pozostało tylko zmęczyć tatę, aby nareszcie wygospodarował czas i naprawił szkody, w których czynnie uczestniczył. tags: mieszkanie, dom, kuchnia, remont, rodzina