niedziela, 9 czerwca 2013

[Rozrywka]Powrót do lat młodości

W końcu zdecydowałam, że pora zacząć rozszerzać swoje hobby poza osobistą pracownią i domowym zaciszem. W gruncie rzeczy uwielbiam szkicować i malować. Dla mnie nieistotny jest styl i metoda, ale czas który na to poświęcam. Pamiętam, jak jeszcze byłam dzieckiem, a później nastolatką. Rodzice wówczas zaprowadzili mnie na dodatkową plastykę. Dwa razy w tygodniu spędzałam czas w małej grupce, w której opiekę nad nami sprawowała osoba o zadziwiającym talencie. Prawdopodobnie zawsze byłam o to troszkę zazdrosna. Po pewnym czasie jednakże byłam zmuszona zrezygnować i obecnie mogę wyłącznie wspominać. Jak ja ubolewam, że przestałam rozwijać swoją pasję. W końcu zaczęłam coraz bardziej tęsknić za dawną nauką. Zapisałam się z tej przyczyny na zajęcia warsztatowe do ogniska artystycznego, gdzie stworzono nawet dodatkową grupę dla dorosł ych. Zdziwiła mnie trochę znajoma, która również postanowiła się zapisać. W końcu liczy się dobra zabawa, a nie talent! Razem pojechałyśmy do sklepu, w którym zakupiłyśmy potrzebne kredki i farby. Dodatkowo zainwestowałyśmy w fartuchy ochronne. Nareszcie spełniłam moje marzenie! Jestem niesamowicie szczęśliwa, że będę mogła malować i poznam ludzi o takich samych zamiłowaniach. tags: hobby, rozrywka, rysowanie, malowanie, plastyka