piątek, 21 czerwca 2013

[Rozrywka]Strategia na zdrowy sen

Wreszcie wielkimi krokami zbliżają się moje długo oczekiwane wakacje! W tym roku wyjeżdżam w daleką podróż. Już w poprzednim roku wybraliśmy z narzeczonym cudowną i ciepłą Chorwację razem z niewielkim, klimatycznym domkiem nieopodal morza. Całkiem skutecznie poszło nam załatwianie kwater i innych, istotnych spraw. Pozostał tylko przegląd auta i zakupy. Niestety przez te całe emocje w ostatnim czasie nie sypiam zbytnio dobrze. Nieustannie wyobrażam sobie, jak to wszystko będzie. Kreuję masę scenariuszy naszego wyjazdu i rankiem wyglądam jak autentyczny zombi. Aż sama się przestraszyłam patrząc w lusterko. W końcu nie dałam rady i postanowiłam znaleźć na tę bezsenność lekarstwa. Spis proponowanych medykamentów jest w istocie długi. Zawsze wolałam jakoś naturalne środki. Niestety na bezsenność leki mają w sobie samą chemię i nic więcej. Na szczęście moja mama zawsze wie, co powinno się zażyć w takim wypadku i kupiła mi ziółka. Z początku nic nie dostrzegłam. Tak po 2 dniach rzeczywiście pozwoliłam sobie na prawdziwe odprężenie i spałam całą noc. Chociaż głowa odpoczęła. Zapewne do samego odjazdu będę musiała popijać moje napary, ale to najmniejszy problem! Zdecydowanie liczę na udane wakacje. tags: wakacje, urlop, rozrywka, lekarstwa, bezsenność