piątek, 7 czerwca 2013

[Rozrywka]Pomysł na przyjęcie urodzinowe

Tego roku moja mama kończy magiczne 50 lat. Wraz z tatą doszli do wniosku, że wypada urządzić naprawdę duże przyjęcie. Z początku myślała o restauracji, która zadawała się najlepszą dla wszystkich opcją. Pojechała wraz z tatą do zaprzyjaźnionej właścicielki małego dworku, która zajmuję się planowaniem różnych uroczystości. Po długich konsultacjach i naradach udało się jej przekonać rodziców na ulepszenie pierwotnej koncepcji. Znajoma nakłoniła ich na przygotowanie zabawy w całkiem innej scenerii, czyli przecudownym parku przylegającym do dworku. Będzie zbudowana tam olbrzymia hala namiotowa, w której znajdzie się cały catering plus miejsce dla gości. Mało tego na środku polanki zamontują parkiet, a wokół niego zostaną ułożone stoliki, krzesła oraz lampiony. Niesłychanie spodobał mi się ten pomysł i zastanawiałam się, czy nie wykorzystać go w trakcie organizacji mojego ślubu. Z czystej ciekawości chciałam sprawdzić w internecie frazę: namioty imprezowe wynajem i byłam nieco zaszokowana tym, jak mnóstwo firm ma podobną propozycję. Możliwe, że skuszę się na podobną aranżację. Wpierw jednak upewnię się, jak to wyjdzie na imprezie mamy i potem podejmę decyzję. tags: rodzina, dom, rozrywka, namioty, organizacja przyjęć