sobota, 8 czerwca 2013

[Rozrywka]Projektowanie maskotki od podstaw!

Pewien czas temu wraz z kuzynką wpadłyśmy na impuls, by zacząć projektować własne pluszaki. Póki co, to jedynie nasze hobby. Każda z nas ma swoje, konkretne zadania. Ja jestem odpowiedzialna za szkice koncepcyjne oraz rozłożenia wszystkiego na pojedyncze elementy. Przeważnie ludziom zdaje się, że moja praca jest miła i łatwa. Wygląda to aczkolwiek troszkę inaczej. Daje ona wiele satysfakcji, ale wymaga koncentracji! Z początku muszą powstać zarysy robocze. Wykonuję ich faktycznie sporo. W końcu muszę rozrysować bohatera z niemal każdej strony. Później robię główny przesiew. Odrzucam te, które mi nie pasują. Resztę modyfikuję dodając czasami jakieś elementy. Wyselekcjonowane szkice przyklejam na mojej ścianie za pomocą taśmy klejącej. Wiszą tak kilka dni, a ja analizuję każdą wersję. Oczywiście proszę o zdanie również inne osoby, w tym moją kuzynkę i bliskich. Na koniec ogłaszam zwycięzcę. Jeszcze raz przerysowuję go na większej kartce i wyłaniam najistotniejsze elementy. Tak właśnie powstaje szablon. Później już wszystko zależna jest od mojej kuzynki. To ona wybiera tkaniny i szyje wszystko wedle tego, co jej podesłałam. Muszę przyznać, że jest to nader czasochłonne hobby, a my stawiamy na razie pierwsze kroki. Jednak cieszę się, że mam coś swojego! tags: maskotki, pluszaki, dom, hobby, rozrywka