piątek, 7 czerwca 2013

[Dom]Łazienka z moich marzeń

Nie tak dawno pojechałam razem z rodzinką do cioci, która mieszka około 80 kilometrów za Warszawą. W taki sposób mieliśmy możliwość połączyć parodniowy urlop z wizytą u naszych bliskich. Odpoczynku nigdy za wiele! Faktycznie te 5 dni na łonie natury to dla mnie ogromne zbawienie. W dodatku mogłam zobaczyć świeżo wybudowany dom wujostwa. Byłam bardzo uradowana, że nareszcie na własne oczy ujrzę niektóre z pomysłów mojej cioci. W końcu z zawodu jest architektem wnętrz. Zdecydowanie się nie zawiodłam. Już od progu widziałam, że włożyła w całkowity wystrój dużo pracy i miłości. Najbardziej urzekła mnie jednak łazienka. Była ogromna! Może wydawać się Wam to niezwykłe, lecz marzę o luksusowej wannie. Całość podtrzymana była w barwach czerni i bieli. Wszystko wyłożone granitem i marmurem. Z ciekawości aż skusiłam się, aby sprawdzić koszt tego cuda. Wygospodarowałam więc wieczorem woln ą chwilę i zasiadłam przed komputerem. Jako pierwsze wpisałam marmury Warszawa. Wybór olbrzymi, a ceny astronomiczne. Podobnie było w przypadku: granit Warszawa. Pewna część z nich była w przystępnej cenie, lecz akurat nie te wykorzystane u cioci. Prawdopodobnie w życiu nie będzie mnie stać na taką łazienkę, lecz z niesamowitą przyjemnością skorzystałam z przyjemnej kąpieli! tags: łazienka, dom, remont, wystrój wnętrz, aranżacja