środa, 5 czerwca 2013

[Sport]Panowie i ich hobby

Jakiś czas temu mój mąż znalazł w sobie całkowicie nową pasję, która zapewnia mu odpowiedni dreszczyk emocji. Jak to najczęściej była, to znajomi z pracy namówili go na wspólny wypad. Oczywiście nie był w stanie im odmówić, a mnie nawet nie zapytał o zdanie. Z początku nie był w ogóle pewien czy wspinaczka po skałkach jest sportem dla niego, ale dość szybko zmienił opinię. Aktualnie nie może wyobrazić sobie wolnej chwili bez wrzucenia do torby rzeczy i wyjazdu na Jurę lub w inne okolice. Niestety sport do zbyt tanich nie należy. Najbardziej boli, gdy należy zakupić całe wyposażenie. Pamiętam, jak pojechaliśmy do centrum handlowego razem z jego kolegą, aby uzupełnić sprzęt wspinaczkowy. Panowie ruszyli w stronę sklepu sportowego natomiast ja, wykorzystałam tą sytuację i postanowiłam zrobić zakupy w galerii. O dziwko, znacznie szybciej uporałam się z tym niż oni! Nawet udało mi się pójść do marketu po coś na kolacje, a oni nadal debatowali nad butami. Pierwszy raz to panowie byli znacznie bardziej niepewni niż ja. Jednak najbardziej zaskoczył mnie rachunek. Niby sport jest tani... Kto tak stwierdził? To nawet karnet miesięczny na siłownię jest w znacznym stopniu tańszy! Mam tylko nadzieję, że ten sprzęt wystarczy na długo. tags: sport, wspinaczka, sprzęt sportowy, akcesoria sportowe, rekreacja