sobota, 8 czerwca 2013

[Rekreacja]Pomysły na prezent dla taty

Już za kilka dni będą urodziny mojego taty. Z tej przyczyny postanowiliśmy kupić mu coś wyjątkowego. Naszym pierwszym pomysłem była jego wymarzona torba na laptopa oraz gruby notes w skórzanej oprawie. Mama aczkolwiek doradziła nam, abyśmy się jeszcze przez pewien czas wstrzymali z zakupami, ponieważ tata nieustannie zmienia swoje zdanie. Wyczekiwaliśmy praktycznie do ostatniej chwili i podjęliśmy decyzję, że już pora pojechać do centrum handlowego na zakupy. Mój partner kategorycznie nie jest miłośnikiem tego rodzaju wypraw. Uważa je za niezwykle męczące. Nic dziwnego, że po godzinie zaczyna zrzędzić. Po kilku godzinach wałęsania się od sklepu do sklepu trafiliśmy na doskonały prezent. Szkoda tylko, że dokładnie wtedy zadzwoniła mama. Tata zażyczył sobie plecak turystyczny. W tym celu musieliśmy pojechać aż na najdalszy kraniec miasta, do sklepu sportowe go. Szkoda, że w czasie zakupów mój partner gdzieś się zgubił. Dopiero po kilkunastu minutach zobaczyłam go wpatrującego się stół do bilarda. Dobrze, że nie mamy na to miejsca w naszym mieszkaniu. Brakowałoby mi jeszcze tego, by zaprojektował sobie z któregoś pokoju lokal do grania i męskich pogaduszek przy piwie. Powrócić jednak do upominku urodzinowego. Zapewne domyślacie się jaki był ostateczny finał. Teraz mój tata może dosłownie przebierać w plecakach... tags: turystyka, sport, rekreacja, akcesoria sportowe, sprzęt turystyczny