środa, 5 czerwca 2013

[Sport]Pierwsze przygotowania do wycieczki rowerowej

No i wreszcie mój rower doczekał się porządnej naprawy. Wcześniej brakowało mi czasu, ale w końcu dałam radę! Wydaje mi się, iż już na początku maja postanowiłam w te wakacje poznać najbliższe trasy rowerowe. Najbardziej to bodaj ucieszył się mój chłopak, ponieważ sam chciał mi to niebawem zaproponować. Jak widzicie rozumiemy się bez słów. Potrzebny był jednakże przegląd i to nie tylko jednego roweru. Okazało się, że to kwestia może parku dni, więc od razu zawieźliśmy je do odpowiedniego sklepu. W międzyczasie zdecydowaliśmy się kupić nieco koniecznych dodatków, jak np. pompkę, którą zapodzialiśmy w ubiegłym roku. Do tego doszedł obowiązkowy bidon, saszetka i odblaskowe opaski, tak aby każdy kierowca widział nas z daleka. Pomyśleliśmy dodatkowo o plecaku, który nie tylko nadawałby się do roweru, ale także normalnego użytku. Nasz dobry znajomy podsunął nam jego ulubioną markę Deuter. Podobno zarówno rowerzyści, jak i fanie górskich wycieczek niezwykle ją sobie chwalą. Tylko cena jest nieco zawyżona, lecz w ostateczności uznaliśmy, że jest on wart owych pieniędzy. Szkoda jedynie, że na razie pogoda nie dopisuje. Mam uczucie, że słońce o nas zapomniało. Czekam więc na odpowiedni moment. tags: sport, akcesoria sportowe, plecaki, sprzęt rowerowy