poniedziałek, 22 lipca 2013

[Turystyka]Przygotowania do wspólnej wycieczki

Po wielu rozmowach wspólnie z przyjaciółmi doszliśmy do wniosku, że dobrze byłoby pojechać w góry. Powinnam w końcu zadbać o ładną sylwetkę! Pierwszą myślą stały się Bieszczady. Wykonaliśmy więc kilka telefonów, ale niestety wyszło, że wszystkie domku są już zarezerwowane. Następną propozycją było Zakopane, ale wszyscy podeszli do tego bez radości. Chcieliśmy czegoś bardziej atrakcyjnego. Do wyboru została nam podobnie oblegana Wisła albo Jura Krakowsko-Częstochowska. Wybór padł na Jurę. Trzeba było jedynie zmienić lekko nasze plany. Panowie oczywiście stwierdzili, że tamtejsze rejony do świetne miejsce na wspinaczkę. Jest tam mnóstwo przeróżnych skałek i dodatkowo wzmocnimy mięśnie. Przeprowadziliśmy ekspresowe głosowanie i oczywiście na moje nieszczęście zwyciężyły skałki. Szkoda jedynie, że nie posiadam do tego specjalnego sprzętu. Nigdy nie przewidywałam podobnych akcji. Cichy nadające się na wspin aczkę to nie problem, ale buty wspinaczkowe? W związku z tym zapytałam o pomoc przyjaciółkę i razem wybrałyśmy się na zakupy. Musze powiedzieć, że rzeczywiście mnie one zabolały. Przy okazji zaopatrzyłyśmy się w kilka rzeczy na wyjazd i nie pozostało nic innego, jak wyczekiwać na nadchodzący weekend. Szkoda jedynie, że w dniu wyjazdu lało, grzmiało i trzaskało piorunami... Wyprawa została odwołana, a ja spędziłam dzień bardzo zdenerwowana zbędnym wydatkiem. tags: turystyka, wycieczki, sport, góry, sprzęt sportowy