piątek, 19 lipca 2013

[Motoryzacja]Spędzanie czasu ze znajomymi

Karol: Hej! Chcesz może jechać nad jezioro w weekend? Pogoda jest wyśmienita na taki wyjazd. Weronika: Zaproponujemy komuś wyjazd? Do kogo mam się odezwać? Może Jarek da radę pojechać? Karol: Skontaktuj się z Kubą, Kaśką, Anetą, Jarkiem. Postaram się namówić Krzyśka i jego kobietę. Kto wie, może jej siostra Ela też się z nami zabierze. Weronika: Potrzebujemy minimum dwóch samochodów, a Kaśka mówiła, że w aucie Kuby jest poważnie uszkodzona przednia szyba. Karol: Rzeczywiście! Coś słyszałem, że podczas jazdy kamień uderzył w przednią szybę i szuka aktualnie dobrego warsztatu. Weronika: Ja miałam gdzieś numer do kogoś, kto jest dobry w takich wymianach. Skontaktuję się z kumpelą, ona ma maile i telefony do osób, które się zajmują wymianą części samochodowych. Karol: Ej, ja też znam! Kumpel mojego ojca zna gościa, który sprzedaje szyby samochodowe Wroc� �aw ma wiele takich punktów sprzedaży. Weronika: Ciekawa jestem ile kosztuje wymiana szyby Kraków chyba sobie policzy drożej, niż Wrocław. Może lepiej zadzwonię, do tych moich znajomych. Dobra. To ja dzwonię do Kuby. Zapewne dalej nic nie zrobił z tym faktem. To taki typ człowieka. Będzie mówił, że tu i ta ma za daleko. Weronika: Ok, to ja idę, to do zgadania. Tags:motoryzacja, wymiana szyby samochodowej, wymiana przedniej szyby