sobota, 22 czerwca 2013

[Rozrywka]Czas na damskie plotki!

Niedawno spotkałyśmy się wraz z przyjaciółkami na babskich pogaduchach w jednej z naszym najbardziej lubianych kawiarni. Około raz w miesiącu staramy się spotkać i spędzić parę godzin na rozmaitych, najnowszych ploteczkach. Szkoda, iż czasu na to mamy znaczniej mniej, ale ostatecznie spora część już stworzyła rodziny i ma swoje prywatne życie. Pomimo to kocham te nasze spotkania. Każda z dziewczyn ma sporo do opowiedzenia i przenigdy nie możemy uskarżać się na nudę. Ostatnio poruszyłyśmy w szczególności temat kosmetyków. Już od jakiegoś czasu moja skóra jest okropnie wysuszona, więc poprosiłam koleżanki o pomoc. Poleciły mi stanowczo kremy firmy Nuxe. Ponoć doskonale nawilża i rzeczywiście widać jakieś efekty. Później wymieniłyśmy się swoją opinią na temat kosmetyków do makijażu i naszych ulubionych balsamów do ciała. Na końcu przyszła jeszcze pora na � �wieżo upieczone mamy, które musiały trochę ponarzekać na temat delikatnej skóry maluchów. Z tego co kojarzę był wyłącznie jeden preparat, który wspólnie zachwalały. Nazywał się Mustela. Ja prywatnie nie znam się na tym, bowiem nie mam dzieci. Każde zebranie kończymy gorącymi plotkami o mężczyznach, ciuchach i wyczerpującej pracy. To nasze słuszne parę godzin odpoczynku. tags: kosmetyki, uroda, kobieta, rozrywka, moda