środa, 3 lipca 2013

[Sport]Organizacja turnieju siatkówki

Od pewnego czasu mój brat jest trenerem niewielkiej drużyny siatkówki, która o dziwo bardzo dobrze sobie poczyna na zawodach. Często jeżdżą oni na jakieś małe zgrupowania i turnieje przeprowadzane w ościennych miastach. Jest to raczej drużyna amatorska, która za cel ma dobrą zabawę i uczciwą rywalizację. Dzięki czemu nie spinają się, a wyłącznie cieszą z przygody. Jakiś czas temu zapytano mojego brata, czy nie zorganizuje może zawodów dla ekip z całej Polski. Dopiero po paru dniach podjął decyzję. Wcześniej zapytał jednak o opinię całą drużynę oraz mnie, czy dam radę jakoś w tym pomóc. Dobrze, że akuratnie miałam sporo wolnego czasu i mogłam się zgodzić. Jak już się zgodziliśmy, to należało wyszukać jakieś hale sportowe. Oczywiście musieliśmy mieć pecha i wszystkie są zaklepane. Dobrze, że znaleźliśmy przynajmniej dwa odkryte boiska niedaleko lasu, w jakie jś pobliskiej, małej miejscowości. Wtedy spadło na mnie kolejne, bardzo istotne zdanie, czyli wynajęcie hal namiotowych w ramach przebieralni i bufetu. Jak dobrze, że moja znajoma ma swoją firmę, która zajmuje się organizacją imprez. Doskonale wiedziała co mi potrzeba. Taka organizacja zawodów to mnóstwo pracy. Do przyjazdu składów zostały 3 miesiące, a przed nami nadal wiele przygotowań... tags: sport, rozrywka, siatkówka, turniej, zawody