sobota, 6 lipca 2013

[Turystyka]Kumpel z dawnych lat

Pewien czas temu zjawił się u u nas znajomy mojego narzeczonego, który od czasów liceum pasjonuje się wspinaczką. W Krakowie został zaledwie na jeden dzień, jednakże przynajmniej mogliśmy się spotkać i pogadać o dawnych czasach. Niemal do nocy siedzieliśmy i odpowiadaliśmy sobie przeróżne historie z naszego aktualnego życia. Naturalnie Dominik chciał nam opowiedzieć o swoich górskich przygodach oraz koniecznie chciał zaprezentować sprzęt. Panowie zniknęli praktycznie na dobre 40 minut. Już myślałam, że nie wyjdą z tego auta, więc postanowiłam do nich dołączyć. W otwartym bagażniku rozłożone były przeróżne raki, liny, woreczki oraz bez wątpienia markowe ciuchy Climbing Technology. To była rzeczywiście oszałamiająca kolekcja, ale jak dużo można o tym wszystkim mówić? W końcu byłam zmuszona brutalnie zaciągnąć ic h na kolację. Następnie należało się nieco przespać i czekała go kolejna podróż. Szkoda, że tak sporadycznie się widzimy, ale mieszkamy na drugim końcu Polski. Dobrze, że planuje w drodze powrotnej po raz drugi nas odwiedzić. Przynajmniej chłopcy spędzą ze sobą nieco czasu. To spotkanie utwierdziło mnie w przekonaniu, iż faceci są identycznymi plotkarzami jak kobiety. Przynajmniej takie jest moje zdanie. tags: podróże, turystyka, góry, rozrywka, wakacje