piątek, 12 lipca 2013

[Biuro]Kasetka na kasę - na każdą kiesę

Pewnego razu w mojej firmie wydarzyło się coś niesamowitego. Jakieś tępe bandyty napadły na sklep. W biznesie tym sprzedawałem różne techniczne akcesoria, sprzęt AGD, choć powierzchniowo jest on niewielki. Bandyci musiały wiedzieć, że akurat dzisiaj czekałem na zmianę agencji ochroniarskiej, która miała wprowadzić nowy alarm. Do tej pory w zabezpieczeniu biznesu pomagały mi regały ,które układałem na froncie, aby ciężej było wejść. Tej nocy jednak nic nie stanowiło problemu. Chuligani najpierw rzucili się na kasetki na pieniądze. Później okradli dział ze sprzętem elektronicznym, bo znajdował się najbliżej wejścia. Zabrano 10 telewizorów. Następnie poszli do działu AGD, skąd zabrali kilka automatów, lodówek i zmywarek. Nie pojmuję, jak zdołali to wszystko zabrać! Regał, który zakrywał drzwi, był przecież bardzo ciężki i duży, żeliwny jak wanna! Skąd wiedzieli, że nie ma alarmu? Przez głupotę straciłem mnóstwo gotówki. tags: biuro, wyposażenie, towary