poniedziałek, 5 sierpnia 2013

[Motoryzacja]Najlepsze studia w kraju

Kiedy dowiedziałem się, że nie przyjęli mnie na studia, myślałem, że pozabijam wszystkich naokoło... Tylko kilka procent studentów, zaraz po studiach nie dostaje po tym kierunku pracy. Ale kilka miesięcy i też wychodzą na prostą. Tylko 1,5 punktu i miałbym swoje wymarzone miejsce. Cieszyłbym się jak właśnie cieszy się 120 osób. Jakby tego jeszcze było mało, moja mama oznajmiła nam, że odchodzi od ojca, bierze samochód i mówi papa. Żyć nie umierać... Ale poddać się to prawie jak umrzeć. Powiedziałem sobie - nie dam się. Nic mnie nie złamie. Do tego wszystkiego moja autoszyba została potraktowana kamykiem. Cztery stówki nie moje. Szlag!! Na szczęście ojciec stwierdził, że odda mi za te autoszyby poznań za to przyjął mnie na asystenta zarządu firmy informatycznej. Dostałem umowę na rok, cudownie! Mam znajomych w tym mieście, zatem sprawa z mieszkaniem już prawie załatwiona. Popracuję, pouczę się, zdobędę doświadczenie i dam czadu na następnych egzaminach wstępnych. Tak będzie. A rodzice może jeszcze zmienią zdanie? Oby, bo to byłby dla nich dość słaby okres. Najważniejsze. Nie dać się! Tags:szyba samochodowa, wymiana szyby samochodowej, wymiana przedniej szyby, autoszyby poznań